onsdag 23 juni 2010

kvällsinlägg

Kl 8 imorse var jag i spåret för powerwalk. gick typ 45 min kanske och gick väl sådär, känner mig inte helt frisk än.. har spenderat resten av dagen på rullsand med jessica, låg där tills klockan blev fyra sen har jag mamma och pappa hämtat soffan :) vi ska montera ihop den imorn! längtar tills jag kan slänga mig på soffan och kolla på tv en hel kväll, var flera veckor sen sist!

så..ännu lite fler sommarfräknar och bränd rygg! Blir brämmen imorn på förmiddagen med några utav tjejerna så ska försöka slänga ihop en god sallad tills dess! får se om vi har något i kylskåpet annars blir det affärn såfort dom öppnar imorn! lovar att jag komma vakna till 13 grader och moln.. skulle vara så typiskt våran tajming..

nu blir det godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar