tisdag 22 juni 2010

hoffmaestro - highway man

det är så många tillfällen under den här dagen som jag har njutit av. shit, det här kommer bli ett långt inlägg om jag ska nämna allt. Åkte iallafall till ä-by hem till jessica, vi bestämde oss för att lägga oss under solen alldeles vid älven, var så jäkla skönt.. hon fick även ett chock besked om att hon fått sommarjobb på mejeriet, så hon börjar samma vecka som jag och slutar en vecka innan mig, sen drar vi till spanien, weeho. Lina kom också för att sola med oss och när vi skulle möta henne hittade vi det lilla smultronstället, en flytbrygga med skitfin natur runt om. Knäppte massa kort på söta små and-bäbisar som ville göra oss sällskap :) Kom hem för någon timme sen och ser att baltazar och thyra fått sällskap av två andra hästar i hagen intill, dom måste ha kommit dit någon gång idag för dom var helt överlyckliga över gräset och stora hagen, dom bara sprang omkring och busade :).

Jag trivs så himla bra här i bäcken, har hästarna och katterna runt mig precis hela tiden och jag trivs så jävla bra med det. förstår inte hur jag ska klara mig när jag väl flyttar. Det här stället kommer nog alltid vara ett lugn för mig och jag hoppas att mamma och pappa aldrig flyttar så att jag alltid kan komma tillbaks hit när jag känner för det..

blev ett låångt inlägg, lägger upp bilder ikväll nu ska jag motionera baltazar sedan mig själv sen får jag min belöning... jordgubbar och glass ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar