måndag 31 oktober 2011

unforgiven

Jag har haft massor med fina dagar de senaste veckorna. Har varit i Valbo med jimmy nästan varenda dag. Vi har myst de få vakna timmar då han kommit hem från jobbet, jag har ridit Nikita och gått härliga promenader mot mackmyra. Varit med Amanda och jobbat några få dagar. Jimmy har låtit mig byta vinterdäck (första gången för mig, och det var riktigt kul). Vi har tagit en hel dag åt att springa runt på secondhand butiker och vi har också ätit en rad med goda frukostar. Frukostar är det bästa målet på dagen och en dag tog vi oss in till stan och åt frukostbuffe. I fredags hade vi avskedsmiddag på Tennstopet för jimmy. Det beställdes in flera stycken tabasco shottar till honom och det blev rätt skapligt. haha. Men så himla trevligt. I lördags åkte vi runt på snöskoterns dag, jimmy var mest bakis haha och på kvällen blev vi bjudna på supergod mat hemma hos jimmys mamma. Perfekt lördag. Så.. igår var det dags för honom att åka. Det var jättejobbigt att säga hejdå. Jag saknar honom redan jättemycket. Nu hoppas jag så innerligt att vi ses igen när båda kommer hem i vår. Gud vad jag ser fram emot den dagen. och om den här tiden som har varit- har jag varit på de roligaste festerna, haft de mysigaste kvällarna, känt mig full av lycka och njutit av varenda sekund jag fått vara tillsammans med den här killen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar