lördag 31 juli 2010

lördag

veckan har typ innehållit träning och jobb. kämpat på med springningen riktigt bra så det känns toppen. Försökt ta hand om mig själv med mycket sömn också och har känt mig riktigt pigg hela veckan! chefen och några andra sohlbergare fick semester igår och det känns lite tungt, dom är ett helt underbart gäng och jag kommer sakna dom på måndag och de tre jobbveckor som är kvar! I onsdags var det sommarkväll, jag och jess satt på gävle strand och chillade riktigt mysigt, och igår blev det slick, ingen höjdarkväll, står fortfarande fast vid att spontant är bäst! Nu ska jag kravla mig upp ur jennys säng, hämta jessica i stan, ta med max och köpa chips och dipp. vi ska bara ligga i sängen och äta framför tvn! känner mig less på det med alkohol och uteliv. fan, förra helgen som var så grym! jag vill ju ha roligt, jämt jämt jämt ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar