lördag 1 maj 2010

1 maj och sista april

De tre senaste dagarna har jag vaknat runt 6  tiden och det går inte att somna om! Ligger bara och hostar, svettas och fryser i omgångar typ. skit, när ska det gå över?! tänker varje dag på att jag vill ta mig till gymmet. 

Igår var det sista april och vi var ett gäng hemma hos jessica som grillade och hade trevligt :) nästan  alla drog till goya mot slutet och jag, lilla sjukling var inte alls på krogen humör så jag och thommy åkte hem till han och sov. Men blev en trevlig kväll :)  och idag hämtade jag jessica så åkte vi till city gross och köpte räkmacka som morfar skulle ha, sen blev det en varsinn mc flurry för oss två, hihi


Snart ska jag till thommy vi ska väl kanske kolla klart på avatar på hans blueray (och äta kakor), ni kan inte ana vad bra bild det blir med den där! och extra bra blir det eftersom filmen är så sjukt fin!! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar